Azzaro Chrome Intense tualettvesi, 100ml
100Jr - Tualettvesi - Mehed
- Bränd: Azzaro
- Saadavus: Saadaval (Saadetakse välja 29.04.2025)
-
35,00 €
E-pood on proovitöös, varsti hakkame tellima
Kirjeldus
Azzaro – võrgutamise ja elurõõmu lõhn. Bränd Azzaro loodi selle asutaja, Prantsuse-Itaalia moekunstniku Loris Azzaro näo järgi. Nii nagu Tuneesias Sitsiilia päritolu vanemate peres sündinud ja 1962. aastal Pariisi moemaailma vallutama läinud läbimurre Loris, kehastab Azzaro bränd oma sensuaalsuse ja sensuaalsuse ning järeleandliku ellusuhtumisega Vahemere luksuse olemust. Selleks ajaks, kui 1960. aastad läbi said, oli Loris Azzaro suutnud luua suurepärase maine oma disainitud glamuurse ja põneva moe poolest. Varsti laiendas bränd Azzaro oma pakkumist parfüümidele. Esimene toodi turule 1975. aastal. Puiduküpressilõhnale Azzaro for Women järgnes kolm aastat hiljem esimene meesteparfüüm. Klassikaliselt kaasaegne Azzaro pour Homme on sõnajalgade (fougère) lõhnarühma kuuluv aromaatne puidune aroom. Tänapäeval on Azzaro kaubamärgil mitukümmend parfüümi. Viimaste ja ühtlasi ka edukamate hulka kuulub tsitruse-aromaatne meesteparfüüm Azzaro Chrome, milles lummavad rosmariini, ananassi, neroli, bergamoti ja sidruni aromaatsed noodid, kehas jasmiin ja koriander ning põhjas muskus ja kardemon. Paljud Azzaro tohutult edukad lõhnad on sündinud Vahemere elustiili inspiratsioonist ja selle autentsetest väärtustest – elurõõmust, külalislahkusest ja seltskondlikkusest. Elukunstist sündinud bränd Azzaro kehastab kaasaegset luksuslikku elustiili, millel on särtsakas ja stiilne ning päikesepaisteline. Meestelõhnad on läbi imbunud enesekehtestusest, samas kui naiste lõhnad on täis sära. Azzaro jaoks on parfüüm võrgutamise element. Iga uus lõhn on uute emotsioonide otsingute tulemus ning selle sünniga kaasneb kirg uuenduste vastu, kinnisidee kvaliteedile ja kõige õilsamate koostisosade otsimine. Azzaro bränd teeb koostööd parimate lõhnadisaineritega. Nende arvukate ridade hulka kuuluvad näiteks Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel ja loomulikult Loris Azzaro ise. Pärast tema surma 2003. aastal võtsid kaubamärgi üle Prantsuse disainer Vanessa Seward ning hiljem Arnaud Maillard ja Alvaro Castejon. Isegi nende juhtimisel pole Azzaro kaubamärk kaotanud midagi oma peadpööritavast kvaliteeditasemest ja omanäolisest stiilist. Azzaro lõhnad kehastavad kaasaegset luksuslikku elustiili, mis on ühendatud elu nautimise kunstiga.
Üksikasjad
- Sugu: mehed
- Brändi: Azzaro
- Lõhna koostis - pea: hedion, ingver, bergamot
- Lõhna koostis - põhi: sul on, merevaigukollane, puitunud toonid, muskus
- Lõhna koostis - süda: osoon, samblik, jasmiin
Brändi kohta
Ettevõtte asutaja Lorris Azzaro oli prantsuse moelooja. Azzaro bränd ja parfüümid kehastavad Vahemere luksuse tõelist olemust. See sümboliseerib luksuslikku elustiili, mis on seotud elu nautimise kunstiga.