Bruno Banani No Limits Man tualettvesi – tester, 50ml
50Jr - Tualettvesi - Tester - Mehed
- Bränd: Bruno Banani
- Saadavus: Saadaval (Saadetakse välja 29.04.2025)
-
18,00 €
E-pood on proovitöös, varsti hakkame tellima
Kirjeldus
Kas eelistate tõelist originaalsust, mis on maitsestatud näpuotsakese ekstravagantsuse ja tilga provokatsiooniga? Just selline on kultusbränd Bruno Banani. Selle filosoofiat kirjeldab kõige paremini loosung: "Bruno Banani ei sobi kõigile!" Bruno Banani on maailmakuulus bränd, millel on õigustatult üks domineerivatest positsioonidest moe- ja moeaksessuaaride turul. See pakub luksuslikku voodipesu, ehteid, kellasid, prille, kingi, käekotte ja parfüüme. Lõhnamaailmas on Bruno Banani pälvinud äge kaubamärgi kuvandi, mis on mõeldud enesekindlatele elu- ja energiat täis naistele ja meestele. Kes sirutab käe Bruno Banani parfüümi poole, näitab selgelt ja häbenemata, et tunneb end ainulaadsena, talub tipptaset, kuid samas ei puudu ka läbinägelikkus ja vaimukus. Bruno Banani ei ole kunagi rahvahulga, kollektiivse sujuvuse või mõõdukuse valik. See on väljakutse, mis ühendab endas kõrge kvaliteedi, stiili, vabaduse ja ohjeldamatuse garantii. Milline on Bruno Banani kaubamärgi lugu? Kes seisis selle sünni juures? Aasta oli siis 1993 ja endisel Ida-Saksamaa tekstiilifirma Tricotex juhil Wolfgang Jasseril oli varasemast kogemusest küllaga kogemusi ning ärimees Klaus Jungwickelile kuulus Mittelbachis umbes 30 töötajaga väikefirma. Ja nii panid nad kokku oma riigi ida ja lääne parimad ning endast ning sündis Bruno Banani kaubamärk. Esimese signaalina saatis ta maailma luksusliku aluspesu kollektsiooni ja sai kuulsaks täiesti ebatavaliste promomeetoditega. Bruno Banani aluspesu katsetati ekspeditsiooni käigus Aafrikas, orbitaaljaamas Mir ja 4800 meetrit allpool merepinda. Üks provokatiivsemaid aktsioone leidis aset 2007. aastal, kui kaunite tüdrukute komandod läksid tänavatele kontrollima mööduvate meeste pesu seisukorda. Koos ettevõtte populaarsusega kasvas ka nende toodete portfell ning aluspesule lisandus muid moekaupu. Ja loomulikult ei saanud puududa ka parfüümid. Alates 2000. aastast on Bruno Banani kaubamärk rikastanud lõhnaturgu erakordsete meeste ja naiste parfüümide valikuga. Täiuslikud lõhnakompositsioonid koos pudelite ebatavaliselt kauni disainiga pälvisid peagi tähelepanu ja populaarsuse. Nad leidsid end kiiresti kõigi moodsate klientide huvide keskpunktis, kes taluvad stiili, kvaliteeti ja ebatavalisust. Bruno Banani maagia hakkas tööle ja selle mõju jätkub tänapäevani. Proovige Bruno Banani lõhnade võlu. Lõhkuge stereotüübist välja ja laske oma isiksuse piiramatul osal rääkida tipptasemest. Ja ärge unustage, et Bruno Banani pole kõigile, see on teie jaoks!
Üksikasjad
- Sugu: mehed
- Brändi: Bruno Banani
- Lõhna koostis - pea: guaraana, punane õun
- Lõhna koostis - põhi: merevaigukollane, guajaki puit, vetiver
- Lõhna koostis - süda: Pähkel
Brändi kohta
Coty Inc.
www.coty.com