Kas otsite allahindlust?
KOKU-s otsime alati võimalusi, kuidas premeerida meie püsikliente. Oleme otsustanud anda teile tagasi osa igast ostust uue lojaalsusprogrammi kaudu. Meie eesmärk on anda teile teada, kui palju teie lojaalsus meile tähendab.
Kuidas see toimib?
KOKU lojaalsusprogramm on lihtne. Iga meie juures kulutatud euro eest saate 1 punkti, mida saate hiljem kasutada soodustusena!
1 € igast ostust = 1 punkt
100 punkti = 2 €
Lisaks oleme alati esimesed, kes teavitavad teid uusimatest toodetest ja allahindlustest.
Kuidas saada allahindlust?
- Lihtsalt looge meie veebipoes kliendiprofiil, kus saate iga ostu järel lojaalsuspunkte.
- Hakkate punkte koguma pärast sisselogimist oma profiilile ja esimese tellimuse esitamist. Iga kulutatud euro kohta ilmub teie kontole 1 punkt, mille taga peitub järgmise ostu korral 0,02 € allahindlust.
- Seejärel saate need punktid lunastada ostukorvis.
Korduma kippuvad küsimused
Kas soodustuse kasutamiseks pean olema sisse logitud?
Jah, punktide kogumiseks ja lunastamiseks peate olema oma kontole sisse logitud.
Kui palju punkte saan ühe ostu kohta kasutada?
Ühe ostu puhul saate kasutada allahindlust kuni 50% ostukorvi kogusummast.
Kas ma saan punkte kasutada ka saatmiskulude ja pakendi eest tasumiseks?
Ei, punkte saab kasutada ainult toodete jaoks.
Mis juhtub minu punktidega, kui ma ei võta saadetist vastu?
Kui tellimus tagastatakse või seda ei võeta vastu, lähevad selle vastavad lojaalsuspunktid kaduma.
Millal ma saan ostu eest saadud punktid kätte?
Punktid kantakse teie kontole alles pärast seda, kui tellimus on töödeldud ja te olete selle kätte saanud. Tellimuse tühistamisel või tagastamisel kaotate punktid.
Ma ei näe võimalust oma punkte ostukorvis lunastada.
See tähendab tõenäoliselt, et te pole oma kontole sisse logitud. Kui logite sisse, kuvatakse lunastamisvalik teie ostukorvis toodete all.
Mul on veel üks küsimus.
Kui te ei ole oma küsimusele vastust leidnud, võtke meiega ühendust aadressil info@koku.ee